
Usługa NOC 24/7 - II linia wsparcia
Usługa NOC 24/7 - II linia wsparcia
"NOC 24/7" - network operation center 24/7
"NOC 24/7 plus" - network operation center 24/7 plus dodatkowe opcje
Usługa utrzymania urządzeń sieciowych, tzw. II linia wsparcia, niezależnie od producenta sprzętu sieciowego
W ramach usługi „NOC 24/7” oferujemy:
- Dostęp do inżyniera dyżurnego 24/7
- Proaktywne monitorowanie wszystkich urządzeń i ich podzespołów przy zastosowaniu tunelowania ruchu kontrolnego do serwerowni Loopus Sp. J. przy zastosowaniu bezpiecznych protokołów i technik L2TP over IPsec i/lub SSL VPN oraz SNMPv3
- Inżynier dyżurny otrzyma stosowny komunikat w momencie awarii/błędu krytycznego i podejmie stosowne działanie
- Optymalizację sieci i proaktywne działanie zmierzające do minimalizacji skutków potencjalnych niebezpieczeństw w warstwach do 3 do 7 modelu ISO/OSI. Kontrola polityk bezpieczeństwa zapór i mechanizmów UTM (Antywirusa, Ochrony przed atakami – IPS, Filtra URL, Content Filteringu, deszyfracji SSL, Mail Filteringu, Data Filteringu, Application Behavior Control)
- Kontrolę ustawień mechanizmów ochrony w warstwie 2 modelu ISO/OSI na przełącznikach sieciowych – DAI(dynamic arp inspection), DHCP Snooping, MFF(mac forced forwarding). Kontrola spójności wartości tablic powiązań powstałych na skutek zastosowania w/w mechanizmów w warstwie 2
- Bezpośrednią obsługę bieżących zgłoszeń dotyczących komunikacji sieciowej
- Proaktywną kontrolę stabilności działania tuneli do usług chmurowych
- Regularną aktualizację do rekomendowanego oprogramowania według zaleceń producenta
- Postą rekonfigurację na potrzeby bieżącej pracy firmy
- Przejęcie komunikacji z ISP w przypadku wykrycia niewywiązywania się z oferowanego SLA
- Przejęcie komunikacji serwisowej i gwarancyjnej ze wsparciem producenta w ramach serwisu Huawei Hi-Care/Co-Care
- Przejęcie komunikacji z dostawcami usług chmurowych w celu zapewnienia jak największej stabilności i jakości działania tuneli VPN’owych
W ramach usługi "NOC 24/7 plus" oferujemy:
- W opcji „hardware as a service” Instalację w serwerowni własnych czujników: temperatury, wilgotności, zadymienia oraz ich obsługę i proaktywne badanie parametrów brzegowych, za dodatkową opłatą
- W opcji „hardware as a service” instalację w miejscach wskazanych przez Zamawiającego własnych czujników gazów łatwopalnych oraz ich obsługę i proaktywne badanie parametrów brzegowych
- w opcji „hardware as a service” instalację i obsługę własnej syreny alarmowej, reagującej sygnałem dźwiękowym na odchylenia od parametrów brzegowych w/w czujników za dodatkową opłatą – 50 PLN NETTO/mc
- W opcji „hardware as a service” instalację i obsługę własnej kamery IP umożliwiającej podgląd serwerowni „na żywo”
Informacje dodatkowe:
- Opcje „hardware as a service” są dostępne przy zawarciu umowy na okres min. 1 roku
- Oferta nie obejmuje re-designu sieci
- Przed zawarciem umowy na utrzymanie sieci wymagane będzie podpisanie przez Strony umowy o obustronnym zachowaniu poufności przetwarzanych danych
KONTAKT

GRUPA Loopus, Loopus Sp. z o.o.
Siedziba spółki
Antonie, ul. Mazurska 1
07-410 Ostrołęka
NIP: 758-238-29-82
REGON: 521095247
Biuro w Warszawie
ul. Mangalia 4 lok. 418
02-758 Warszawa biuro@loopus.pl
kontakt handlowy:
Robert Rudzik
tel. +48 601 130423
robert.rudzik@loopus.pl
numery rachunków:
85 1140 2004 0000 3702 7751 3647 – rachunek prowadzony w PLN
61 1140 2004 0000 3112 1050 9067 – rachunek prowadzony w EUR
37 1140 2004 0000 3912 0645 1209 – rachunek prowadzony w USD